Nadežda Perišić je diplomirala glumu na Akademiji dramske umjetnosti u Zagrebu. Igrala je u zagrebačkom HNK-u (Svadba Joška Juvančića i Ondine Horee Popescua) te na Splitskom ljetu (San ljetne noći Kreše Dolenčića). Nekoliko godina bila je zaposlena u Teatru ITD i za to vrijeme ostvarila zapažene uloge u predstavama U očekivanju Godota, Lizistrata, Noćni let, Milovanja te Gospođa Melita. Članica je glumačkog ansambla ZKM-a gdje je odigrala brojne uloge (Tri sestre – P. Magelli, Kraljevo – P. Magelli, Događaj u gradu Gogi – D. Z. Frey, Dom od kiše – M. Carić, Brat magarac – R. Medvešek, Najbolja juha – R. Medvešek, Zaštićena zona – D. Jovanović, Veliki meštar sviju hulja – B. Brezovec, Galeb – V. Senjin, Ana Karenjina – V. Senjin, Veliki Gatsby – I. Buljan, Mala sirena – R. Waltl, Hamletpersona – D. Harjaček, Alan Ford – D. Harjaček, Oprostite mogu li vam ispričati…? – A. Tomić, Ovo bi mogla biti moja ulica – A. Tomić, Fedrina ljubav – B. Violić, Krijesnice – J. Kica, Ekspozicija – B. Bakal, Mirni dani u Mixing Partu – B. Liješević). Istodobno je glumila i u televizijskim dramama i serijama te u nekoliko filmova od kojih su značajniji Rusko meso i Svaki put kad se rastajemo Lukasa Nole, Vidimo se Ivana Salaja, Tri muškarca Melite Žganjer Snježane Tribuson i Oluja Branka Schmita. Nagrađena je Zlatnom Arenom za najbolju ulogu u filmu Svaki put kad se rastajemo, a film Vidimo se dobio je Zlatnu Arenu za najbolji film.
Sudjelovala je u nekoliko radionica Mihaila Čehova te Barbare Houseman u ZeKaeMu.